|
Tack Webmaster för alla förslag som kan hjälpa oss
godnatt
|
|
Hej mamyj,
Om du hade problem med att komma åt spel på QuoVerbis på söndag och måndag, vänligen vet att detta problem har lösts och att vår sida återigen är tillgänglig.
Om du inte kan spela på våra andra sajter är det i det här fallet endast kundtjänst som kan hjälpa dig.
Webben'
|
|
🤔 Några förslag för att lösa dina problem...
"Spel visas inte på hemsidan (stort vitt utrymme i mitten av sidan)" "innehållet i spelets fönster (popup) förblir vitt/svart" => För dessa frågor: problemet kommer från flash-plugin-programmet som inte är (eller felaktigt) installerat på din dator. Förslag: installera om det eller installera en nyare version. Be kundtjänst förklara manipulationerna för dig vid behov.
"När jag klickar på spela händer ingenting / inget fönster öppnas" => för denna fråga: problemet kommer från en anti-popup som du har installerat (ibland utan att veta om det) på din dator. Du måste inaktivera den för att kunna spela våra spel. Dessutom ingår ofta en popup-blockerare i "staplar" som Google, Yahoo, MSN...etc. Återigen måste du avaktivera denna specifika funktion (utan att radera din "stapel").
"Jag gjorde alla manipulationer som föreslagits av kundtjänst men det fungerar fortfarande inte" => datorernas mysterier...i 90 % av fallen är att byta webbläsare den ultimata lösningen som löser allt! till exempel, om du använder Internet Explorer, ladda ner Firefox och vice versa (dessa program är gratis).
Glöm inte i alla fall att kundtjänst endast kan vara effektiv i sitt svar om du beskriver ditt problem så exakt som möjligt!
Naturligtvis, om några av er vill komplettera dessa uppgifter genom att förklara för oss hur de löste vissa problem är de välkomna!
Bra spel för alla Webben'
jag kan inte spela
|
|
AAH ok tack för svaret
|
|
du har inget att göra. Det är webbplatsens administratörer som är ansvariga för att validera intäkterna (vanligtvis tar det max 2 till 3 dagar).
|
|
Snälla jag vann ett byte på 2 euro, men jag visste inte hur jag skulle validera det för att få det?
|
|
😂 tack alla, problemet är löst.🙋🙋
|
|
Hej tarik34500 🙋,
Pratar du om ett konto borttagning? Du måste göra en förfrågan till kundtjänst i avsnittet Konto och autentisering.
Bra spel!
Webben "
|
|
Hur går det att demontera ett annat konto?
|
|
Några förslag att lösa dina problem ...
"Spelen visas inte på hemsidan (stort vitt utrymme mitt på sidan)" "innehållet i fönstret (popup) i spelet förblir vit / svart" => För dessa frågor: Problemet kommer från flash-plugin-modulen som inte (eller dåligt) är installerat på din dator. Förslag: Installera om det eller installera en nyare version. Be kundservice att förklara manipuleringen om det behövs.
"När jag klickar på spel händer inget / inget fönster öppnas" => För den här frågan: Problemet kommer från en anti-popup som du har installerat (ibland utan att veta det) på din dator. Du måste inaktivera den för att spela våra spel. Dessutom ingår en anti-popup ofta i "barer" som Google, Yahoo, MSN ... etc. Återigen måste du inaktivera den här specifika funktionen (utan att radera din "bar").
"Jag gjorde allt arbete som föreslogs av Kundtjänst men det fungerar fortfarande inte" => datorernas mysterier ... i 90% av fallen är förändringen av webbläsare den ultimata lösningen som kan lösa allt! Om du till exempel använder Internet Explorer, ladda ner Firefox och vice versa (den här programvaran är gratis).
Glöm inte i alla fall att kundtjänsten kan vara effektiv i sitt svar endast om du beskriver ditt problem så exakt som möjligt!
Självklart, om några av er vill komplettera dessa uppgifter genom att förklara för oss hur de löste några problem är de välkomna!
Bra spel alla Webben "
|
|