|
mamiefollette skrev: Jag är ny på MadWin men jag är redan beroende av Bonus-Words. Tyvärr har jag ett problem att jag inte får mitt deltagande varje dag att spela och jag skulle vilja veta varför? Dessa är de enda spelen jag ger mig själv, så hjälp mig MERCI !!!!!!!!
hej jag har normalt 15 gratis spinnar om dagen ... om de inte kontaktar kundtjänsten kommer de säkert att svara på dig ....
god kväll och bra spel till alla
|
|
Jag är ny på MadWin men jag är redan beroende av Bonus-Words. Tyvärr har jag ett problem att jag inte får mitt deltagande varje dag att spela och jag skulle vilja veta varför? Dessa är de enda spelen jag ger mig själv, så hjälp mig MERCI !!!!!!!!
|
|
melann skrev: Jag kan inte spela sedan fredag. Ändå gjorde jag ingen manipulation på min dator: sidan är vit för spel. Jag förstår inte
ser du 3 små geometriska figurer normalt längst upp till vänster i fönstret, för i det här fallet är det ett problem med blixten som du måste ladda ner igen (gratis också)
|
|
Jag kan inte spela sedan fredag. Ändå gjorde jag ingen manipulation på min dator: sidan är vit för spel. Jag förstår inte
|
|
Vad mer kan jag säga 😂
|
|
Bra webbinitiativ! 🙁y) "Förebyggande är bättre än botemedel" är det inte!
|
|
Några förslag att lösa dina problem ...
"Spelen visas inte på hemsidan (stort vitt utrymme mitt på sidan)" "innehållet i fönstret (popup) i spelet förblir vit / svart" => För dessa frågor: Problemet kommer från flash-plugin-modulen som inte (eller dåligt) är installerat på din dator. Förslag: Installera om det eller installera en nyare version. Be kundservice att förklara manipuleringen om det behövs.
"När jag klickar på spel händer inget / inget fönster öppnas" => För den här frågan: Problemet kommer från en anti-popup som du har installerat (ibland utan att veta det) på din dator. Du måste inaktivera den för att spela våra spel. Dessutom ingår en anti-popup ofta i "barer" som Google, Yahoo, MSN ... etc. Återigen måste du inaktivera den här specifika funktionen (utan att radera din "bar").
"Jag gjorde allt arbete som föreslogs av Kundtjänst men det fungerar fortfarande inte" => datorernas mysterier ... i 90% av fallen är förändringen av webbläsare den ultimata lösningen som kan lösa allt! Om du till exempel använder Internet Explorer, ladda ner Firefox och vice versa (den här programvaran är gratis).
Glöm inte i alla fall att kundtjänsten kan vara effektiv i sitt svar endast om du beskriver ditt problem så exakt som möjligt!
Självklart, om några av er vill komplettera dessa uppgifter genom att förklara för oss hur de löste några problem är de välkomna!
Bra spel alla Webben "
|
|