|
1wolf2 skrev: 34pierre skrev: Hej alla, tack för era svar, problemet är löst, jag har bytt dator och den fungerar felfritt! bra spel
hej 34pierre 🙋
Jag ser att vi är redo att göra vad som helst för att spela på MadWin 🙁y):🙁y):
Lycka till och må lyckan vara med dig 🍸
🙋 Hej alla
Ska jag byta dator? att kunna spela 😔! kan någon hjälpa mig, snälla? 🙁
God dag allihop och lycka till 🙋
|
|
34pierre skrev: Hej alla, tack för era svar, problemet är löst, jag har bytt dator och den fungerar felfritt! bra spel
hej 34pierre 🙋
Jag ser att vi är redo att göra vad som helst för att spela på MadWin 🙁y):🙁y):
Lycka till och må lyckan vara med dig 🍸
|
|
Hej alla, tack för era svar, problemet är löst, jag har bytt dator och den fungerar felfritt! bra spel
|
|
🙋
Jag har samma problem som 34Pierre spelen inte dyker upp (svart ram och stopp), jag tömde, jag laddade ner Quick time och ingenting 🙁 förutom betalspelen där funkar det 🤔!? Jag hoppas att du kan hjälpa mig att lösa det här problemet 😢 Ha en härlig dag allihopa! 🙋
|
|
Hej34pierre! För mig fungerar allt bra. Då och då kan detta hända med vissa spel, att det finns små problem. Men det bästa du kan göra är att kontakta kundtjänst och förklara problemet. som möjligt ditt problem för att försök lösa detta problem. God fortsättning till dig!
|
|
Hej 34Pierre!
Först rekommenderar jag starkt att du tömmer cacheminnet i din webbläsare helt. Tillfälliga filer, kakor....en stor städning vadå!
Stäng sedan alla dina fönster (bättre: starta om datorn!) och försök ansluta till MadWin . I 98% av fallen löser det alla problem!
Lycka till och håll oss uppdaterade!
webben' !
|
|
(lol) Hej alla, i tre dagar när jag öppnar ett spel förblir fönstret som visas vitt. Finns det en lösning på detta problem? Tack på förhand för era svar och bra spel för er som kan!
|
|