Spelare nateka postat ett inlägg den 17/09 13:49 på MadLotto Forum: Fel # 27 Försökte data korruption . Svara honom på MadLotto och MadLotto ut med andra spelare

Sista lotteriet tecknar  8 11 13 14 43 48  : vinnare: 760 

ämne:  Fel # 27 Försökte data korruption
nateka
17/09/2010 13:49:26

Hallå,

Jag vet inte vad som händer på sajten idag, men varje spel av " un café, l'addition " som jag vill spela avbryts i mitten med ett felmeddelande "fel #27 försökte korrupta data". Resultat mina spel räknas medan mina Spelpoäng inte krediteras eftersom spelen avbryts...

HJÄLP!!!!

nateka
22/09/2010 11:47:10

Nåväl, det går snabbt!!!

Här är MadWin svar:

Hej nateka,

Efter din begäran om att informera oss om de svårigheter du stött på under ditt spel " Un Café, L'Addition ", har vi just erbjudit dig Spelpoäng som motsvarar genomsnittet av vinsterna under de senaste 15 dagarna på det aktuella spelet.


Hjärtligt,

MadWin Team

Tack igen till alla och till MadWin !!! 🙁y):

nateka
22/09/2010 11:38:09

Tack alla för era svar.
Jag mailade kundtjänst och väntar på svar.

calop06
611 
19/09/2010 15:10:20

Hej krusbär 🙋

Falsk ! Spelpoäng som krediterades hade återverkningar på veckoutmaningen såväl som megautmaningen 🙁y):

Ha en bra dag 🎤

groseille3333
862 
19/09/2010 14:36:04

problemet är att det verkar som om denna beräkning av genomsnittliga Spelpoäng när ett "beugue"-spel inte överförs till nivån av utmaningar och megautmaningar, så vi förlorar matcher, vi tappar Spelpoäng och vi tappar platser i megautmaningen 😕

calop06
611 
17/09/2010 20:48:41

Hallå,

Jag vet inte vad som händer på sajten idag, men varje spel av " un café, l'addition " som jag vill spela avbryts i mitten med ett felmeddelande "fel #27 försökte korrupta data". Resultat mina spel räknas medan mina Spelpoäng inte krediteras eftersom spelen avbryts...

HJÄLP!!!!


God kväll 🙋

Kontakta kundtjänst och ange vilket spel det gäller, datum och fel.

De kommer att kreditera dig efter att ha kontrollerat ett genomsnitt av vinsterna.

Jag har haft det här problemet i flera dagar och här är deras svar:

Hej 2loup1,

Vi ber om ursäkt för de incidenter du kan ha stött på i spelet "Johnny Fromage". Vet att vårt tekniska team har löst dessa problem och du kan nu spela ditt favoritspel utan att stöta på det minsta problem.

Medvetna om besväret som orsakats ber vi på nytt om ursäkt och är glada att kunna erbjuda dig genomsnittet av de vinster som vunnits under de senaste 15 dagarna på det aktuella spelet.

Vi står till ditt förfogande.

Hjärtligt,

MadWin France Team

Hoppas att ha motsvarat dina förväntningar.

God kväll 🎤

raphi62200
392 
17/09/2010 19:12:12

God morgon !

Har du meddelat kundtjänst?



DreamCentury
Gratis Lotto utan skyldighet att köpa, gratis lotteri och gåvor

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Alla rättigheter reserverade