|
Hej alla! 🙋
Har du lagt märke till nyheterna och ändringar på de olika sidorna: - Gåvornas historia tydligare - det nya DreamCard - gränssnittet - raffle showcase (med maximal validering per gåva) - showcase krediter - ...
Vad tycker du?
Bra spel till alla och bra upptäckt! 🍸
|
|
Det buggar mycket men annars är det inte dåligt. ^^
|
|
Hej alla,
Liten lägenhet, under valideringen av lotteriets montrar, när vi validerar en hel del, återvänder vi systematiskt till sidan för alla montrar. Det var redan så på MadWin men på CadoVillage och QuoVerbis vi oss i utlottningsfönstret så det gick snabbare.
Hallå, Gå bara ner på sidan och klicka på Showcases Tombolas (i webbplatskartan längst ner på varje sida) Ha en bra dag
|
|
på CadoVillage vi pass i presentbutiken för Spelpoäng , på MadWin och QuoVerbis är det Spelkrediter .... förutom att det inte fungerar någonstans ... finns det ett särskilt villkor för att få tillgång till den här gåvan, i så fall vore det coolt att meddela oss
|
|
Fortfarande inte vann detta kit min ti kanin ..... 🌹
Bra korsfingrar och tår 😀😀😂😀😀
|
|
tack till kundtjänst för ditt ingripande, är omvandlingen av galpoints till krediter bra gjort 🎤
|
|
Hej alla
Jag gillar ändringen av webbplatser; Jag tycker att det är väldigt trevligt och det undviker att bli trött.
Små platta, när vi validerar lotteri, när vi validerar mycket, återkommer vi alltid till sidan av alla fönster. Det var redan så på MadWin men CadoVillage och QuoVerbis , vi stannade i showcase tomten så det var snabbare.
Möjligheten att överföra krediter från en plats till en annan är mycket bra. Synd det är inte detsamma för poäng 😥
Den unika valideringen för varje parti tas slutligen i bruk (utom på madGames 😂), varför inte !!!
Tack så mycket raphi62200 🌹,
Ah det här berömda paketet, det kommer fortfarande att göra oss "prata" länge 😂😀😂
Men vi får det en dag, vi får den 😎
|
|
inga krediter antingen i CadoVillage ; Det finns ingen rubrik i kundtjänsten. Jag gjorde en förfrågan i krediter och gåvor till CadoVillage .
|
|
Hallå
Du är flera som stöter på problem med konversationen: tack för att du rapporterar det till kundtjänsten som självklart gör vad som är nödvändigt.
Vi arbetar på vår sida om lösningen av denna bugg!
Webben "
|
|
Jag har bara handlat för poäng och inte heller krediterad.
|
|